Monday 12 November 2007

ဦးေလးတင္ေအးထံေပးစာ

ဦးေလးေရ ေနေကာင္းပါရဲ ႔လား။ အၾကိမ္ၾကမ္ ေနာက္က်တတ္တဲ့ က်ေနာ္ပါ။ ဒီတခါလဲ ေနာက္က်ၿပန္ၿပီေနာ္။ က်ေနာ္ ဟာ ဦးေလး လက္ေအာက္မွာၾကီးၿပင္းလာေတာ့ ဦးေလး ရဲ ႔ အေတြးအေခၚ တခ်ဳိ႔ ပိုင္ဆိုင္ထားခဲ့တယ္။ ၾကိဳၿမင္တတ္တာ၊ ေခါင္းမာတာတို႔ေပါ့။ မွတ္မွတ္ရရ ဦးေလးဆီက ရခဲ့တဲ့ ေအာင္ၿမင္ၿခင္းရဲ ႔ လွဳုိ႔၀ွက္ခ်က္ စာအုပ္ေလးက က်ေနာ္ ဘ၀ ခရီးလမ္းေတြကို အေထာက္အကူ ေပးခဲ့တယ္ဗ်ာ။ ဦးေလးေရ က်ေနာ္ အရႊယ္လဲေရာက္လာေရာ ဦးေလးနဲ ႔ အေၾကာင္းအရာမ်ဳိးစံု ေၿပာဆိုေဆြးေႏြးေတာ့ ဦးေလးက မင္းမဆိုးဘူးကြ လို႔ ေၿပာခဲ့တယ္။ လူဆိုတာ တေန႔ေသရမွာပဲကြ မေသခင္ေတာ့ တရားမ်ားမ်ားထိုင္ရမယ္ကြ လို႔ ဦးေလးေၿပာခဲ့တယ္။ တကိုယ္ေတာ္တည္း ေနတဲ့ ဦးေလး ကို အသက္အရႊယ္ေလးေရာက္လာရင္ အိမ္မွာပဲ ေနဖို႔ အေမ႔ ကိုမွာထားပါတယ္။ က်ေနာ္ အလည္ၿပန္လာရင္ ဦးေလးနဲ ႔ စကားေတြ ေၿပာမယ္လို႔ စိတ္ကူးၿပီးသားပါ။ အသက္ ၆၇ ႏွစ္ ရွိၿပီေနာ္။ က်န္းမာေရးဂရုစိုက္ပါအံုးလို႔ က်ေနာ္ ဦးေလးကို မမွာခ်င္ပါဘူး။ ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ ဦးေလး က လမ္းအလြန္ေလွ်ာက္တဲ့သူေလ။ မန္းေလးအိမ္ကိုေရာက္ရင္ ဦးေလးက စက္ဘီးပဲစီးတယ္ေနာ္။ က်န္းမားေရးနဲ ႔ ညီညႊတ္ေအာင္တဲ့။ အေပးအကမ္း သိပ္မရက္ေရာတဲ့ ဦးေလး အလွဴအတန္းေလး လုပ္တယ္ၾကားေတာ့ သာဓုေခၚမိတာ တူေလးပါ။ ဦးေလးဆံုးၿပီလို႔ ညီမေလးကေၿပာေတာ့။ က်ေနာ္ဘက္က အသံတိတ္သြားလိုက္တာ အေတာ္ၾကာသြားလို႔ ညီမေလးက ကိုကို ဘာၿဖစ္သြားလဲမသိဘူးလို႔ အိမ္သားေတြကိုလွမ္းေၿပာတယ္။ တကယ္ေတာ့ က်ေနာ္မငိုပါဘူး။ ေယာက်ာၤဆိုတာ ဘယ္ေတာ့မွ မငိုရဘူးတဲ့ ဦးေလးေၿပာခဲ့တယ္ေလ။ တကယ္ေတာ့ က်ေတာ္ စကားဆက္ေၿပာလို႔မရခဲ့လို႔ တမိနစ္ေလာက္ၿငိမ္သြားတာပါ။ ဖံုးဆက္ေၿပာရင္ က်ေတာ္ အသံေတြ ကိုၾကားၿပီး ကိုကို ငိုေနတယ္လို႔ ေၿပာလိုက္ရင္ ဦးေလးၾကားမွာ စိုးလို႔ပါဗ်ာ။ က်ေနာ္ ဦးေလး က မင္းေယာက်ာၤ မဟုတ္ဘူးလား လို႔ေၿပာမွာ မလိုလားဘူး။ ဦးေလး က လြန္ခဲ့တဲ့ တႏွစ္ေလာက္ကတည္းက ၾကိဳတင္ၿပင္ဆင္ခဲ့တယ္ဆို။ တရားေတြ အေတာ္ မွတ္ခဲ့တယ္တဲ့ ညီမေလးကေၿပာတယ္။ တကယ္ေတာ့ ဦးေလးက က်ေတာ္တို႔ ထက္သာလြန္တဲ့ ေနရာေရာက္ သြားတာပါ။ ဦးေလး က အေမ၊ အေဒၚေလးနဲ ႔ ညီမေလး တို႔ကိုက်ေတာ့ အလြန္ေမြးပ်ံ ႔တဲ့ ရနံ ႔ လက္ေဆာင္ေတြ ေပးခဲ့ၿပီး က်ေတာ့ ကိုေတာ့ ဘာလက္ေဆာင္မွ မေပးဘူးေနာ္။ က်ေနာ္ ေနာက္တာပါဗ်ာ ဦးေလးရ ဲ႔ စကားေတြက က်ေနာ္ အတြက္ လက္ေဆာင္ေတြပဲေပါ့။ က်ေတာ္ အခ်ိန္သိပ္မရွိေတာ့ဘူး ဦးေလးေရ။ ဦးေလးနဲ ႔ က်ေတာ္ ၿငိမ္းခ်မ္းေသာ ရပ္၀န္း တခုမွာ လမ္းေတြ ေလွ်ာက္ရင္း စကားေတြေၿပာ အံုးမွာပါဗ်။

တူေတာ္ေမာင္

No comments: